Friday, April 11, 2014

Not only me.

Frida, too, is back. Remember that little girl in a fuchsia dress, the one with an attitude problem? If not, check out the Frida bookmark of this blog, you'll get to know her earlier adventures.

This little scene with Frida saving the sausage (the fête foraine AND the day) was made during a stamping (yes, STAMPING!) session with Sandra this afternoon. Yeah, we're definitely back in action- all three of us :)


Hmm. Things are actually quite busy under the bush in the bottom right corner. Some lousy inking and shaky stamping - what is a girl to do? Start over? NO! Never give up, never surrender! Instead, I'm introducing a new tag: "Cache-misères". Duh.

3 comments:

Sandra said...

Comment ça, tu me mets la pression ? C'est nul ! Tu mériterais (presque) que je cafte à propos du repas de ce midi :D !

Et si on instaurait un quota de stamping obligatoire ? Parce que je trouve qu'on s'en sort encore plutôt bien, finalement ... (moi qui avais peur que nous ayons tout oublié !...)
Bisou :)

Nefertiti said...

Je ne connaissais pas Frida. Maintenant c'est chose faite. Tu as une imagination dingue, c'est très très sympa comme scène. Bises

Coco said...

Hahaha, c'est vraiment super drôle et complètement fou, je vois que j'ai de la concurrence... ça fait un bien fou de voir ça un dimanche matin, surtout quand je stresse à cause de tout ce que j'ai à faire aujourd'hui! Mais je ne voulais surtout pas louper ta Frida.. :D Gros bisous Liisa